Pytanie do posiadaczy liteon dvdrom

Autor: rambo <esiek1_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:35:24 MET DST

Witam, mam pytanie do posiadaczy napedow liteon 167-T.
Otoz normalnie wszystko fajnie działa ale czasem (ostatnio coraz czesciej)
sa momenty ze jak wloze do niego plyte dvd to albo jej nie widzi albo ja
widzi tylko ze predkosc odczytu jest z rzedu 1-2x, slyszalne w tym momencie
sa dzwieki jakby naped cos bardzo ciezko czytal, jakby szukal sciezki, i
wszystko byloby ok gdyby np nie umial przeczytac plyty bo bylaby zabardzo
porysowana ale wystarczy ze wyciagne ja i wloze spowrotem i juz wszystko
dziala normalnie i szybko. I tu moje pytanie, czy tez tak macie?? czy to
jest normalne ze co 3 plyte trzeba wkladac do napedu 2 razy?? Czy to podlega
gwarancji?? Duzo kopiuje w locie i czesto sie wlasnie zdarza ze podczas
kopiowania naped wyrabia jedynie1-2, dam stop, plytka stracona, wyciagne
wloze i juz jest ok...dosc uciazliwe,
za jakakolwiek odp z gory dziekuje....

pozdrawiam