problem z outlockiem

Autor: czechu <par_at_icpnet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:35:26 MET DST

  Witam

  Jako programu pocztowego używam outlock express. Dzis wystąpił pewien
problem. Chcę wejść na skrzynkę odbiorczą a pojawia mi się w oknie przeglądu
wiadomości komunikat "Program nie może otworzyć tego folderu. Potencjalna
przyczyna to mało miejsca na dysku albo mała ilość pamięci". Zaznaczam że
dysk ma prawie 1 Gb wolnego miejsca a pamięci też jest pod dostępem. Czy
ktoś spotkał się z czymś takim ? Jak to naprawić ? Jeśli nie to chociaż w
jaki sposób mogę odczytać te "stare maile" które w "skrzynka odbiorcza" się
znajdowały ?

  krzychuczech@o2.pl
  krzychuczech@wp.pl

  #gg 1450563