Re: Dziwny problem z obrazem...

Autor: R <red_at_klub.chip.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:32:39 MET DST

ppf mfmppfmpmffpmffpppmffmpp 8 Apr 2005 21:59:39 +0200,
webmajsterek@poczta.onet.pl pppmmmpfmmfffmmmmmpmf:

> moze lapiesz jakies zaklucenia!! wenatrz kompa . albo masz glosniki w obudowie
> komap a jak przenosisz do testow to nei podlanczas glosnikow !! . jedne monitor
> Highscrenn potrafil podczas odtwarzania muzyki calkem mocno sie znieksztlaac .

Kurcze, czy ja mam niewyrazne pismo? ;) Napisalem wczesniej, ze
przeniesienie kompa NIE pomoglo. Tak samo jak odlaczanie/podlaczanie
glosnikow, rozplatywanie kabli itp. Tak mysle, ze moga to byc jakies
zaklocenia w kompie, tylko pytanie skad one sie biora i jak sie ich
pozbyc..... Zastanawia mnie bardzo regularnosc tych zmian ostrosci - to by
sugerowalo ze cos bardzo regularnego sie przenosi..... Moze sprobuje
wybebeszyc wszystko z obudowy i polozyc luzem :)

--
What is real? How do you define real? If you   |     Marcin 'R' Wićko
are talking about what you can feel, smell,    | marcin.wicko(at)softword.pl