Re: może procek? - długie

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 21:36:35 MET DST

> Parametry - Win2k, HDD Samsung 40gb (i 80gb), PIV 1,6, ASUS P4V800-X, DDRAM
> 512mb SPECTEK, zasilacz MODE COM, Neo na SpeedTouch
> Na koniec dodam, że problemy pomału się pogłebiają, bo komp działa coraz
> marniej, a ja wciąż nie wiem, co to.
> W zasadzie nie wymieniałem tylko procka, bo nie mam na co i nie mam nawet
> skąd pozyczyć podobnego. Może jakoś inaczej można się o tym przekonać.
> Może ktoś miał podobne problemy? Co się mogło stać z tym kompem???

1. bardzo wolny start sytemu --mas zduzo progamow w auto starcie ( start
wyglada to tez na zatrojanowanie kompa ( ale to powinno wykryc skanery ) . ja
mialem taki przypadek ze wykryto nowa luke w IE - i ja wtedy zlapalem wirusa
ktoy ta luke wykorzyywal i momentalnie ten trojan scianal kilkansie innych
trojanow /dailerow .

6. mozliwe tez ze na dysku mas zmalo miejsca i sytem nie moze przydzielic
odpowiedniej ilosci na plik wymiany . spawdz poiom zajetosci zasobo sytemowych
i zutkownika . zwieksz tez bufor z jakim ma byc czyany plik ( np na 64 Kb ) .

kto ci wcisnal taki it ze to zalezy od zailacza -- poziwj go do sadu !!! nizele
dales sie zorbic w balona . ciekawe co jeszce tobie da sie wcisnac ?? pochawal sie .

2. 3. 4. instalowales syem czy reinstalowales ??/ w tyms maym kaalogu . bo o mi
wyglada na uszkodzenie rejestru . uarcone informacjie o driverach i np gra ni
chodzi .

a moze przetakotwales procka ?? bo P4 i niektore plyty maja zabezpieczania
przezd prztaktwaniem przgrzaniem ) i jak procek sie zgrzje to czestliwosc
taktowania jest obnizana az tempratura procka spadnei do normy .

a jakiego sytemu uzywasz ??? windows ME ??