Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 18:35:41 MET DST

news:2005040816182200@grush.one.pl...
> faflik wrote:

> Poza tym słyszałem jakiś czas temu informacje, że Athlon 64
> na Socket 754 będzie zarzucany.

ee wątpliwe. Nie chodzi mi o sam procesor (bo to by przeszło) tylko o samo
gniazdko. Sempron nie był stworzony pod kątem dwukanałowości więc myślę, że
już na tym pozostanie. W końcu to procesor ekono a nie power.
BTW jak ktoś nie zmienia płyty co roku tylko 2-3 lata minimum to i tak
praktycznie wymienia procesor razem z płytą.

--
pozdrawiam
Marcin