Re: Bardzo dobry PC

Autor: AndRosT <no_at_spam.please>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 18:33:14 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d363qo$bq0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Podoba mi się to co napisałeś. To jest Twój wybór i kropka. Więc teraz
> wiadomo wokół czego się skupić. Jaka kwota wchodzi w rachubę?
>
> --
> pozdrawiam
> Marcin

A wiec pieniadze nie sa bardzo istotne, tylko tak jak napisalem jezeli
roznica cenowa bedzie bardzo duza, a roznica wydajnosci nieznaczna to nie ma
sensu tej duzo drozszej czesci kupowac tak mysle.
To ma byc naprawde dobry komputer, wiec bede wdzieczny za sugestie kazdej
czesci w komputerze. Pozdrawiam, AR