Re: 6600gt bios?

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 16:07:40 MET DST

..::Friend::.. wrote:

> Bios od sparkla chodził na leadteku, o tym pisali na forum tweak.pl dlatego
> go wgrałem. Sam nie będę ryzykował i testował innych bo nie mam wprawy z
> flaszowaniem biosu grafiki w "ciemno", nie mam tez pod ręką grafiki PCI :)
>
> Jak na razie fabryczne biosy GF6600(GT i zwykły) występują tylko z dwoma
> napięciami 1.3 i 1.4V.
> Wszystkie GT mają standardowo napięcie 1.4V i dlatego chodzą nawet na
> 600MHz. Wersja zwykła 6600 ma zazwyczaj tez 1.4V ale niektore modele (jak
> moj leadtek) mają obnizone do 1.3V i wtedy karta nie chodzi więcej jak
> [...]

Dzięki za info - prawdopodobnie na czasie wpadnie wi w ręce karta na
NV43 ze stajni Leadteka, stąd te pytania.
Co do flasha "w ciemno" - też nie jestem expertem, ale bootowalny
DOS'owy dysk ratunkowy (z nvflash'em, odpowiednio wyedytowanym
autoexec'iem i kopią oryginalnego BIOSU karty) nawet bez zapasowej
grafiki na PCI powinien załatwic sprawę w przypadku ew. "potknięć" ;-)

> GM

Pozdrawiam