Re: 6600gt bios?

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 15:41:21 MET DST

> Czyżby ten BIOS'ik Sparkla 6600 oferował najwyzsze napięcia wśród
> konkurencji?

Bios od sparkla chodził na leadteku, o tym pisali na forum tweak.pl dlatego
go wgrałem. Sam nie będę ryzykował i testował innych bo nie mam wprawy z
flaszowaniem biosu grafiki w "ciemno", nie mam tez pod ręką grafiki PCI :)

Jak na razie fabryczne biosy GF6600(GT i zwykły) występują tylko z dwoma
napięciami 1.3 i 1.4V.
Wszystkie GT mają standardowo napięcie 1.4V i dlatego chodzą nawet na
600MHz. Wersja zwykła 6600 ma zazwyczaj tez 1.4V ale niektore modele (jak
moj leadtek) mają obnizone do 1.3V i wtedy karta nie chodzi więcej jak
~430MHz.

> Swoją drogą - czy po tej podmianie działało Ci nadal TV-out? Pytam bo wiem
> że przy BIOS-modach Leadtek'ów 5900xt z udziałem BIOS'ów innych
> producentów mozna było zapomnieć o korzystaniu z TV-out własnie..

Nie sprawdziłem TVOut, moze jak będę bawił się ponownie z tym biosem to
sprawdzę, na razie wrociłem do oryginalnego biosu bo prawdopodobnie zmienie
jednak karte na GT. Czytałem ze niedługo ma się pojawić nowa odmiana 6600GT
na NV43A ktory tym rozni sie od obecnego ze nie ma dodatkowego mostku HSI
(ma bezposrednią obsługą AGP8x).

GM