Re: Problem z płytą KT400

Autor: Brodi <madmax81_at__nospam_interia.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 14:20:12 MET DST

> Który konkretnie? Pytam bo jeszcze się z takim nie spotkałem.
starsze wersja awdflasha, a nowymi nie da się wgrać biosu do starszych płyt

Co do wgrywania biosu to zawsze używam flopa i jeszcze się to żle nie
skończyło, oczywiście zgodnie z instrukcją MSI flashuje z dyzia.
bootowanie z CD ma niestety swoje wady,niektóre biosy nie trawią tego,
dochodzi jeszcze ryzyko uszkodzonej taśmy ATA i wtedy będzie kaszana.

A wracając do mojego problemu z płytą to chyba mam 3 uszkodzone tasmy ide
:-(
A ich używałem do sprawdzania. Znowu jakieś drobiazgi.
Musze kupić nowe,