Re: tusz 3kolory

Autor: Vectra <asWYTNIJta_at_bsk.vectranet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 09:47:05 MET DST

Użytkownik iMbERRY napisał:

> Mam EPSONA CX-3650. Koszt zamienników w komputroniku to 29,90 zeta za
> kolor (13ml). Sam jeszcze nie wymieniałem. Ten EPSON ma - wg ulotek -
> inną, nową technologię wydruku (piezoelektryczna, kwarc drga i wypluwa
> atrament - to moja interpretacja :) ). Dzięki temu nie gotuje tuszu i
> dysz, jak w starszej technologi atramentowej. I mniej tuszu oczywiście
> zużywa.
>
> pzdr
> iMbERRY

Epson od zawsze mial technologie piezo. Faktycznie nie gotuje
atramentu, ale za to jak wlejesz cos niedobrego i zatkasz
owe piezo, to drukarke wypadnie wyrzucic ... Kiedys wlalem za
czyjas rada gorącej wody, by odetkać ...

Tymczasem ogrzewanie daje tą samą jakość i znacznie mniejsze
ryzyko, bo najwyżej przyjdzie kupić nowy nabój, do czego
producent bardzo zachęca.

pozdro

--
V.