Re: tusz 3kolory

Autor: iMbERRY <imberry_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:55:01 MET DST

Dymek napisał(a):
> Witam
> czym różni się w eksloatacji 3 kolorowy tusz w jednym a 3 kolory w
> oddzielnych pojemniczkach. Czy jest jakaś różnica w jakości ekspoatacji,
> cenie ekspoatacji, uzupełnianiu i ogólnie za i przeciw?
> A generalnie planuje zakup urządzenia wielofunkcyjnego i skłaniam się do HP
> ale one mają trzy kolory w 1 pojemniku a kiedys cos słyszałem że to nie jest
> zbyt dobre.
> A jeśli możecie polecić jakieś konkretne urządzenie to będę wdzięczny

  Mam EPSONA CX-3650. Koszt zamienników w komputroniku to 29,90 zeta za
kolor (13ml). Sam jeszcze nie wymieniałem. Ten EPSON ma - wg ulotek -
inną, nową technologię wydruku (piezoelektryczna, kwarc drga i wypluwa
atrament - to moja interpretacja :) ). Dzięki temu nie gotuje tuszu i
dysz, jak w starszej technologi atramentowej. I mniej tuszu oczywiście
zużywa.

pzdr
iMbERRY