Re: trwalosc zapisu na DVD

Autor: geos <nobody_at_nowhere.org.invalid>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 22:07:02 MET DST

Vituniu wrote:

> "Profesjonalnie" na DVD?

no ja tego nie wymyslilem. wiem, ze np. MO maja dozywotnia gwarancje,
ale w wielu miejscach w internecie wyczytalem, ze doskonale do
archiwizacji nadaja sie rowniez DVD-RAM.

> Nie spotkalem sie z takimi... Z praktyki mozna przyjac 2-3
> lata dla CDR z dolnej polki i 10-15 dla tych markowych.
> podobno z testow jarzeniowych wynika, ze plyty DVD moga byc
> mniej trwale. Ale na testy praktyczne wypadaloby jeszcze pare
> lat poczekac.

a masz moze jakiesl inki do takich testow, zarowno dla plyt CD jak i
wszelkiej masci DVD?

dziekuej za odpowiedz.

pozdrawiam,
geos