Re: M6TBA + CELERON 350- co mozna z tego wyciagnac ?

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 15:58:25 MET DST

Ja mam na PII 266/256MB RAM, 80GB HDD, plyta LX;
serwer www, php, mysql, tomcat, cvs, ftp, no-ip, p2p, pop3 i buja to na
Win2k, nie poraza wydajnoscia ale dziala calkiem znosnie (mala siec
firmowo-domowa)

Mp3 bez mniejszego problmu odtwarzal i to jeszcze jak mial 96MB ramu :)
filmy jednak nieco tnie (zalezy od kodeków).

Jesli masz plyte BX, kup chocby PII 400-450 (chodzi na FSB 100MHz), pusc
taktowanie ramu tez na 100MHz. Dobrze by bylo miec wieksze HDD, ja na swoim
mam ATA33 i jest to swoista pieta achillesowa :)

Do zastosowan amatorskich z pewnoscia sie nada, zwlaszcza jak bedzie
pracowal na nim maly Windows (98)