Re: Gf 6600gt jakiej firmy wybrac

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 15:48:43 MET DST

Snoopy wrote:

> Nosze sie z zamiarem zakupu gf 6600gt :)
> Moje pytanie dotyczy jednak jakiego producenta wybrac, otoz na allegro
> sa firmy Galaxy, PNY, Pixelview, Gigabyte, Winfast, XFX, Sparkle,
> Gainward.

<cut>

> Co byscie polecili za firme?

Jesli chodzi o jakość wykonania mogę polecic m.in. produkty XFX (niezła
reputacja mimo że to "Pine division", sam używam ich FX 5600) jako warte
swojej ceny - w przypadku ich 6600 GT dodatkowym plusem może być
fabryczne "OC" w stosunku do referencyjnych kart zegarów pamięci na 1000
MHz. Niestety tylko pierwsze, już raczej niespotykane wersje miały
pamięci 1.6 ns (obecnie standartowo 2 ns oprócz niektórych wersji "gamer
edition" - raczej niespotykanych w PL). "Ekstarklasą" w segmencie kart
Nividii są tez napewno PNY (ma silną pozycję na m.in. rynku kart
profesjonalnych "Quadro") i jesli uda Ci się trafić BFG (na rynku
amerykańskim uważana za jedną z najlepszych kart - świetne wykonanie +
niesamowity support i warunki gwarancyjne).

> Pozdrawiam
> Snoopy

Pozdrawiam