Re: częstotliwość odświerzania a ostrość

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 14:59:55 MET DST

Zobaczcie co napisał Mariusz w manuskrypcie
news:d2upje$438$1@nemesis.news.tpi.pl !
> Ja w pracy mam LG (17) i pracuję czasem w 85 a czasem w 100, po
> prostu monek zaczyna czasem piszczeć (ma 2 lata) i przełączenie w
> jedną lub drugą stronę skutkuje na kilka dni. Różnicy w jakości
> obrazu i w efekcie migotania nie widzę, ale bardzo się nie
> przyglądałem, jutro jeszcze zerknę...

A wystarczy przyp*****lić z boku... hehe tylko lepiej asekurować z
drugiej strony, żeby z biurka nie spadł ;-)
Czasami pomaga zmiana kąta nachylenia - nie wiem z czego to się
bierze, ale tak to już jest

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**