Re: częstotliwość odświerzania a ostrość

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 21:35:46 MET DST

Aaron napisał(a):
> Slyszalem, ze to dobra marka i dobry model, ale gdy zwieksze rozdzielczosc
> ekranu do 1280x1024 i zmieniam odswierzanie z 85 na 100 a potem 120Hz, obraz
> systematycznie traci na ostrosci.
> I teraz pytanie, czy wymiana karty graficznej (mam MSI Gf4Ti4200 128MB) na

karta graficzna jest niezla, ja bym na twoim miejscu sprawdzil jeszcze
kabel sygnalowy monitor-vga, bo najczesciej on jest winny pogorszenia
jakosci sygnalu (odbicia, rozmazanie)
choc ostatnio wpadly mi w rece jakies przejsciowki DVI/VGA przez ktore
obraz byl rozmyty jakbym puscil go 20metrami kabla od zelaska...