trwalosc zapisu na DVD

Autor: geos <nobody_at_nowhere.org.invalid>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 12:37:36 MET DST

witam,

bede wdzieczny za wszelkie linki do artykulow i osobiste uwagi dotyczace
trwalosci zapisu na plytach DVD+/-/RAM pod katem profesjonalnej
archiwizacji danych.

interesuja mnie rowniez symulowane testy nosnikow pod katem trwalosci
zapisu, jesli takie istnieja, oraz opinie/zalecenia dotyczace ich
przechowywania itp.

jesli istnieje jakas zaleznosc pomiedzy modelami nagrywarek a trwaloscia
zapisu -- rowniez bede wdzieczny za uwagi.

jestem "zielony" w sprawie nagrywarek. przeczytalem kilka pozytywnych
opinii na temat LG GSA-4163B. zastanawiam sie rowniez nad LG GSA-4081B,
model starszy, dostepny teraz w troche nizszej cenie. bede wdzieczny za
uwagi na temat tej drugiej, gdyz malo znalazlem opinii uzytkownikow.

nagrywarka ma byc uzywana tylko do archiwizacji. nie zalezy mi za bardzo
na predkosci, liczy sie wiarygodnosc zapisu oraz obsluga formatow/plyt
zapewniajacych wysoka trwalosc archiwizowanych danych.

uprzejmie prosze o odzew :)

pozdrawiam,
geos