Re: Jak rozebrać notebooka HP pavilion

Autor: kacprilla <kacprilla_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 08:03:53 MET DST

Użytkownik "Roman Dębiec" <rdebiec.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d2v6nt$go8$1@inews.gazeta.pl...

> Też lubię takie wyzwania.
> Raz go próbowałem rozebrać ale po odkreceniu wszystkich śróbek i pokonaniu
> zatrzasków dookoła coś jeszcze trzymało centralnie na środku.

W compaqu kturego rozkręcałem były to śróbki pod klawiaturą. A klawiatura
zazwyczaj ma po brzegach jakieś mocowanie bądz jak w asusie któęgo niedawno
rozkręcałem zdejmował sioę najpierw panel tzn z przycikami (power itd..).
Ogólnie klawiature powinno się dać wyjąć bez rozkręcania całej obudowy -
przeważnie jedna śróbka od dołu i jakieś zatraski od góry.