Re: problem z hdd

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:27:50 MET DST

> *Faktycznie trochę dużo tego miejsca brakuje, ale IMHO prócz virusa (czy
> niewłaściwego działania/konfiguracji softu) to co napisałem poprzednio to
> jedyne rozsądne wytłumaczenie tegoż "fenomenu". ;D

Poza wirusem może być jescze co innego - ochrona plików. Widziałem, że
wspomniano o System Works 2003. O ile pamiętam to w pakiecie nortona zawsze
coś instalowało się na Kosz systemowy i żeby to wyrzucić trzeba było
uruchomić zakładkę Norton Protection i tam jeszcze zrobić czyszczenie bo
samo opróżnianie kosza nic nie dawało.