Re: Jak rozebrać notebooka HP pavilion

Autor: ursynek <ursynek_at_[_ciach_>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 20:36:34 MET DST

Roman Dębiec napisał(a):
> Mam problem z uszkodzoną klawiaturą.
> Muszę ją sam wymienić, bo serwisy mają mnie gdzieś i nie chcą się umówić na
> konkretny termin tylko każą zostawiać sprzęt na 2 tygodnie :-(
>
> Może ktoś wie:
> 1. jak się rozbiera tego typu notebooka
> lub
> 2. gdzie można zdobyć instrukcję serwisową taniej niż za 40 PLN
> lub
> 3. zna jakiś przyjazdny serwis w Warszawie, z którym można się konkretnie
> umówić
> lub
> 4. umie to zrobić i pomoże mi za drobną opłatą

> [...]
Rozkręcałem kilka Compaq-w, i zawsze metodą "a może się uda". Wszystkie
potem złożyłem i wszystkie działały :) Niektóre nawet lepiej :P Sprawdź
czy np klawiatura jest na zatrzaskach, tak że można ją wyjąć bez
rozkręcania śrubek. Ja zazwyczaj rozkręcam śruby mocujące i delikatnie
podważam górną część notebooka i sprawczam czy coś jeszcze nie trzyma.
Trochę zabawy w sumie z tym jest. Powodzenia.