Re: Jasność w LCD + wybór?

Autor: Refix <spam_at_virtual.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 18:51:14 MET DST

Użytkownik "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <zygusiek@club.chip.pl> napisał w wiadomości
news:42526845$1@news.vogel.pl...
> Witam serdecznie,
> termin zakupów się zbliża a ja niestety nie potrafie jeszcze wybrać
> odpowiedniego monitora. prosiłem na innych grupach o pomoc, ale niestety
> nie dostałem
> konkretnej odpowiedzi :(
> Zatem chciałbym zapytać jeszcze raz, ale tutaj:
>
> Na który LCD się zdecydować: oba są praktycznie identyczne, różnią się
> tylko jasnością; 250 cd i 400cd, ten drugi jest droższy o ok 450 zł.
>
> Sony HS74B - Kontrast 500:1, Jasność 250 cd/m2
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13296

> [...]
nie wiem czym kierujesz się przy wyborze monitora, marką ? czy też paremetrami
jasności ? jeśli Sony nie jest jedyną marką na którą zwracasz uwagę to polecam
np: Samsung'a 710T lub LG 1730P którego osobiście używam
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_17/LG_1730P.html
i jeśli chodzi o jasność to jest zdecydowanie w nadmiarze, w typowych zastosowaniach
ustawiona jest na min. tylko czasami w grach przy mocnym oświetleniu dziennym zwiększam
jej natężenie.ale zdecydownie ważniejszym parametrem jest kontrast i czas reakcji matrycy.

--
  pozdrawiam
   -= Refix =-