Jasność w LCD + wybór?

Autor: Marcin 'Zyga' Rudnicki <zygusiek_at_club.chip.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 12:28:47 MET DST

Witam serdecznie,
termin zakupów się zbliża a ja niestety nie potrafie jeszcze wybrać
odpowiedniego monitora. prosiłem na innych grupach o pomoc, ale niestety
nie dostałem
konkretnej odpowiedzi :(
Zatem chciałbym zapytać jeszcze raz, ale tutaj:

Na który LCD się zdecydować: oba są praktycznie identyczne, różnią się
tylko jasnością; 250 cd i 400cd, ten drugi jest droższy o ok 450 zł.

Sony HS74B - Kontrast 500:1, Jasność 250 cd/m2

Sony HS74PB UltraBright - Kontrast 500:1, Jasność 400cd/m2

Do czego przydatna jest jasność.... i na tyle duża jak 400 cd? Czy duża
będzie różnica pomiędzy 250 a 400 przy jednoczesnej możliwości regulacji
mocy świecenia lamp w lcdiku?

Bardzo Was proszę o pomoc, ponieważ swoje zaoszczędzone finanse mogę
skierować w inną część składanego kompa....

Dziękuję i pozdrawiam

--
[   Marcin 'Zyga' Rudnicki   ]
[   zygusiek@club.chip.pl    ]