Re: Jak rozpoznać Catalisty ??????

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 17:14:46 MET DST

Użytkownik "INDYGO29" <Indygo29@vp.pl> napisał w wiadomości
news:d2u639$p5n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przepraszam Kolego!!!
> Ale mam w wersji 4.3 i NIE ROZPAKOWUJĄ SIĘ RARem!!!!!
> Napisałem że jest to instalka samorozpakowująca się !
> I chodzi mi o pelne rozpoznanie a nie tylko o serię np. 4.XX lub 5.XX a o
> dokladne np. 4.3 itp itd.

Nie żartuj boi miałem kiedyś taką instalkę i się rozpakowywała. Po prostu
kliknij na nią prawym przyciskiem myszki i wybierz "Wypakuj pliki" To, że po
podwójnym kliknięciu nie otwiera się okienko WinRARa nie znaczy, że nie da
się tego wypakować. Napewno jest to wersja poniżej 5.2
W poście powyżej (catalysty do 9550) masz linka do odpowiednich wersji.
Ściągnij sobie i porównaj numerację.

---
pozdrawiam
Marcin