Odp: Jak rozpoznać Catalisty ??????

Autor: Andrzej Makarewicz <glizdus_at_interia.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:36:13 MET DST

Witam!.
A może by tak kolega INDYGO29, zamiast udowadniać nam co jest a co nie jest
plikiem automatycznej instalacji, po prostu wziął tego WinRara i zrobił to o
co Go prosiłem o godz.11.21. Setki, jeśli nie tysiące razy "dobierałem się"
w ten sposób do wnętrza instalacyjnych plików EXE. Zwłaszcza sterowników, bo
też lubię wcześniej wiedzieć z czym mam do czynienia. Udawało mi się to w
99,99% przypadków, więc dlaczego by nie teraz?...
A.M.