Re: zasilacze Chieftec i problem z domowa siecia elektr

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 16:50:14 MET DST

pit napisał:

> Maksymalna obciążalność prądowa przewodu o przekroju 1,5 mm wynosi 21 A.

Skoro masz takie dane to mógłbyś podać źródło?
Interesuje mnie tabela norm na dopuszczalne prądy w zależności od
przekroju przewodu z uwzględnieniem w jakim otoczeniu znajduje się kabel
(tynk, powietrze, rynienka). Masz coś takiego, bo coś mi się wydaje, że
trochę przesadziłeś z tymi 21A?

--
majstermod