Re: Zestaw bezprzewodowy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 14:36:23 MET DST

Boska <boska@nie.ma.takiego.numeru.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> jest. juz ci podaje...
> takiego sama uzywam zestawu i nie moglabym sobie zyczyc lepszego.

Klawiaturka świetna, ale popatrz na jej klawisze, właśnie podstawową cechą
ma być ich bardzo niski skok, te wymagania spełniają na pewno właśnie
logitech ultraX flat i podawany przeze mnie wcześniej tracer. Obie są
super, ale są przewodowe, podana przez Ciebie jest na prawdę rewelacyjna,
ale niestety nie spełnia tamtego kryterium :(
Znalazłem klawiaturę która jest i bezprzewodowa i ma płaskie klawisze jak
chciałem, jednak jej cena jest kosmiczna - jest to najwyższy model
logitecha na bluetooth, na prawde jest ekstra, ale aż tyle za taką
klawiaturę dać nie mogę :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564