Re: zasilacze Chieftec i problem z domowa siecia elektr

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 14:31:46 MET DST

Proximus napisał:

> Prawdopodobnie masz na jednym bezpieczniku za dużo urządzeń lub za słaby
> bezpiecznik. !0 A to czasami za mało. Lepiej uzyć 16A, tak jak już
> pisali Ci inni użytkownicy, użyj np. S191B 16A

Pisałem już, co widać wyzej, że zajwisko występuje nawet jak nic innego
nie jest włączone.

> Chwilowy pobór mocy może być wyższy o około 50%.

Zasilacz ma 360W, przy sprawności 85% pobór wychodzi ok 420W.
Powiększajac to o 50% mam 630W.
Współczynnik mocy jest na tyle wysoki, że nie będę liczył mocy pozornej.
630/230=2,74A - coś mało przy dopuszczalnych 10A.
Chyba nie o to chodzi.

Tak, jak radził Jacek Maciejewski zastosuję wyłącznik zwłoczny.

--
majstermod