Samsung-Compaq 612B-uszkodzenie firmware

Autor: Radek <imadlo64nospam_at_wp.poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 14:30:55 MET DST

Witajcie!
Mój sprzęt: Pentium IV 1.5, 256 RAM, Windows XP Prof.
Miałem sobie stację DVD Compaq 612B. Taka sobie, nawiasem mówiąc.
Szukałem nowego firmware`u i znalazłem. Znalazłem też firmware
"zamieniające" Compaq na Samsung, gdyż są ponoć kompatybilne.
Oczywiście było ostrzeżenie, że jest to proces nieodwracalny, ale
zyskuję za to możliwość oglądania każdego DVD bez względu na kod
regionu. No i podkusiło mnie, żeby spróbować..
Skutek jest taki, że system widzi teraz stację jako Samsung 612B,
czyli niby ok. Ale co z tego, kiedy straciłem jakikolwiek dostęp do
stacji. Nie mogę nawet wysunąć tacki, a klikanie na ikonie kończy się
komunikatem: "F:\ nie jest dostępny. Niepoprawna funkcja.". Próbowałem
już odinstalować z systemu. Winda szybciutko "znalazła" go z powrotem,
ale dalej jest to samo..
Czy miał ktoś podobny problem? Czy można coś z tym zrobić, czy sprzęt
już na śmietnik?

Pozdr

--
Radek