Odp: Finał problemu Nagrywarka DVD + nForce2Ultra

Autor: Andrzej Makarewicz <glizdus_at_interia.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 12:06:33 MET DST

Witam wszystkich, przepraszając jednocześnie za poprzednie zbyt szybkie
wnioski...
Nie kabelki, nie interfejsy, nie programy, lecz sterowniki. Były po prostu
zbyt nowe, bo wersje dedykowane dla Win98/Me są traktowane przez nVidię jako
5-te koło u wozu. Po wizycie w sklepie (połączonym ze zaznajomionym
serwisem) w którym kupiłem wszystkie składniki tego komputera, zostały mi
wgrane na koniec dysku wszystkie możliwe sterowniki do nForce. Od pierwszej
ich wersji aż do ostatniej. Było tego ponad 2 GB i miał to być materiał do
spokojnego przetrenowania w domu. Po wielu instalacjach, kasowaniach i
kilkudziesięciu restartach komputera w trybach zwykłym i awaryjnym, udało mi
się na driverach w wersji 3.43 (maj 2003) uzyskać nieco lepsze wyniki.
Lepsze to nie znaczy dobre, bo transmisja wystarczała teraz tylko do
płynnego zapisu CD-R z prędkością najwyżej 8x.
Nie widząc żadnego innego wyjścia sformatowałem wszystkie dyski i puściłem
czystą instalację Windows XP + Sp1. Sterowniki - z płyt dodawanych
fabrycznie do sprzętu. Bardzo mi przykro... Jest dobrze.
A.M.