Re: Włączania za pomocą resetu

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 02:39:43 MET DST

 <webmajsterek@poczta.onet.pl> wrote:

> no tak ci co maja opsesje na punkcie zasilacza powiedza ze to zasilacz

            1. Obsesje.
            2. IMO najbardziej prawdopodnobne w takiej sytuacji. Duzo bardziej
niz teorie w wylaczniku.

> ty skaldales tego kompa ?? czy to firmowa produkcja .

            W warunkach PL "frirmowa" to zazwyczaj nie A-Brand itp. ale raczej
produkcja z komponentow na zamowienie, czesto gorzej wykonana niz
samodzielne zlozenie, bo skladaczom nie specjalnie zalezy a i czesto
odrywaja sie od pracy obslugujac innych klientow. Rutyna nie wszystko
zastapi - wiele razy widzialem nieprawidlowo podlaczone wiazki kabli, o
zbyt malej ilosci punktow podparcia plyty nie wspomne.

> jezeli skaldales ( albo ktos skkladal ) to moze byc taki sam powd tego
> jak ja spotkalem sie -- a mnainowice ze sa dwa rodzaje pstryczkow .
>
> 1. ktory ma dwa stany wlaczony i wylaczony . jak raz nacisniesz to
> wlanczas jak drugi raz to wylanczasz .
> 2. ktory jak naciskasz to daje napiecie na stykach tylko przez chwile
>
> a wiec mozliwe jest ze jezeli skladales sam kompa ten pierwszy
> pstryczek dales do plyty ktora do startu potrzebuje tylko krotkeigo
> napiecia ( lub na odwrot do plyty ktora potrzebuje stalego napiecia
> dales taki co daje tylko impuls ) .

            Przepraszam, ale specyfikacja ATX [bo to juz P2] jasno przewiduje
tzw. momentary switch. Pomylilo Ci sie ze starym Turbo z czasow 486 ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938