Re: Sempron nie chodzi na 166.

Autor: Joker <joke_at_joke.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 22:55:27 MET DST

> Czegoś tu nie czaję. Piszesz, że Twój jest na 400 czyli wychodzi, że s754.
> Zaraz potem wspominasz o nForce2 który jest na płytach z sA. Możesz to
> sprecyzować? BTW z tą synchronicznością to nie tak do końca bo u mnie
(Abit
> NF7-S, Kingston 333 i Athlon XP2300+) wszystko działa stabilnie zarówno
> synchronicznie jak i asynchronicznie.

No to mam SA, i tez NF-7. Nie wiem , nie chce mieszac, zerknalem na
komputronika i tam widze taki podzial SA - 333 i S754 - 400. Jednak jesli
wycigne moduly DDR333 i zostanie tylko DDR400 to w poscie widze 200MHz.
Jesli to tylko szyna pamieci, a fsb chodzi asynchronicznie na 166 to ok.
Dlaczego jednak wysypuje sie z mieszanką modulow, mimo to ze domyslnie sam
bios ustawia pamiec na 166? Chyba, ze krzaczy sie z powodu konfliktu modulow
i tyle.