Re: Sempron nie chodzi na 166.

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:18:35 MET DST

Użytkownik "Joker" <joke@joke.pl> napisał w wiadomości
news:d2rqql$s5k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Semprony chodza 333 (socketA) i na 400 (Socket754), a ten moj jest wlasnie
> na 400 i bios go wykrywa prawidlowo, wiec nie w tym problem.
> Problem w tym, ze chce go ustawic na 333 bo mam takie pamiatki, a pamiatki
> nforce2 powinny chodzic z synchronicznie z prockiem i cos

Czegoś tu nie czaję. Piszesz, że Twój jest na 400 czyli wychodzi, że s754.
Zaraz potem wspominasz o nForce2 który jest na płytach z sA. Możesz to
sprecyzować? BTW z tą synchronicznością to nie tak do końca bo u mnie (Abit
NF7-S, Kingston 333 i Athlon XP2300+) wszystko działa stabilnie zarówno
synchronicznie jak i asynchronicznie.

---
pozdrawiam
Marcin