Re: Co potrafi taki sprzet

Autor: Marcin <z[spam>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 22:35:03 MET DST

Użytkownik "Tytus" <SP@M.com> napisał w wiadomości
news:d2s5es$qou$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To wcale nie jest wiekowy notebook.
> Jeden z najlepszych, jezeli nie najlepszy modeli Compaqa, baaardzo
> popularny. Rozwniez Linux dziala bez problemu.

    Przepraszam, wszystkich których uraziłem pisząc że ten komputer jest
wiekowy ;-))) przyznacie ze w dobie komputerów 3GHz to nie dmeon
predkosci... chodziło mi jedynie o to by sie zorientowac jaka rzeczywista
moca obliczeniowa dysponuja komputery tej klasy (te divx) - i odpowiedz jest
zadowalajaca

    pozdrawiam
marcin

ps.
    cena okolo 300 (do 400 zł) z tym ze bateria do wymiany.