Re: Włączania za pomocą resetu

Autor: Piotrek <pejas_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 22:25:29 MET DST

Dnia Mon, 04 Apr 2005 19:56:10 +0000, Frugens napisał(a):
> hmm taktowanie procka albo pamieci...moze napiecia zgaduje ze masz plyte
> na chipsecie via prawda?
>
> bardzo czesty problem na tych plytach :/
Komputer jest dość stary Pentium 2, a płyta nie wiem jaka jest
(sprawdzę to jutro - komputer dziewczyny). Jutro wezmę swój zasilacz,
sprawdzę taktowanie pamięci i procesora bo napięcia raczej nikt nie
zmieniał.
Choć czy przy pentium 2 było już soft menu do ustawiania
częstotliwości procesora i pamięci? Zobaczę co z tego wyjdzie. Dzięki
za pomoc, ale może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, co mogę
sprawdzić?