pytanie odnosnie podkrecania i spodziewanych efektow

Autor: dawid <dado00_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 22:16:49 MET DST

witam
mam takie pytanko no ale od poczatku
mam procka celeron 466 ,plyte glowna FIC KT-6100 na chipsecie VIA Apollo Pro
(vt82c691) ,karte graficzna intel 740 , 192 mb ramu(w 3 kosciach ) , karta
dziwekowa jest wbudowana w plyte glowna
sprzet jest wiekowy to wiem ale z braku kasy chcialem go troche podkrecic
wiec przestawilem magistrale na 75 MHz i procek ma 525 MHz
oczywiscie zinstalowalem tez odpowiednie chlodzenie
system jest stabilny
ale dzwiek cos zaczol szwankowac
niby mp3 chodzi ale jak np przegladam jakas stronke i sa tam wstawki we
fleshu to juz trzaski slychac w glosnikach
testowalem procek w programie SiSoftware Sandra Lite 2005.SR1
i jest widoczny przyrost mocy
no i co z tego ze jest przyrost mocy skoro np gra kozacy zaczela wolniej
chodzic ,zacinac sie, no i ten dzwiek ( czego przy magistrali 66 MHz niebylo
!!! )
niby podkrecilem caly system poprzes magistrale z 66 na 75 MHz ale komp ma
jakies dziwne odchyly zamiast chodzic szybciej jest wolniej
zapomialem o czyms ?? czytalem ze trzeba zsynchornizowac PCI ale w jaki
sposob ??
moze ktos pomoze moze ktos wie co robie nie tak ??
z gory dziekuje za odpowiedz

pozdro
dado

ps oplaca mi sie geforca 2 kupowac do tegj konfiguracji ??