Re: jaka karta PCI-Express odpowiadajaca mniej wiecej Radeonowi 9550

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 22:19:42 MET DST

Użytkownik "Ratanpuri" <pj77@wp.pl> napisał w wiadomości
news:425199dc$0$1438$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witam, zmieniam socket na 939 i mam karte Gigabyte Radeon 9550, czy to
> znaczy ze musze ja zmienic na PCI?

Niekoniecznie. Np MSI K8N Neo2 na nForce3Ultra lub MSI K8T Neo2 na VIA
K8T800 mają gniazda AGP 8x

> Musze czy nie musze jaka mniej wiecej jej odpowiada cenowo i jakosciowo?
> No i oczywiscie ciszowo, ta ma pasywne chlodzenie?

Cenowo Radeon X300, wydajnościowo to bardziej X600. IMO mimo, że jestem
zwolennikiem ATI jeśli planujesz coś za małe pieniądze kupić na PCIe, kup
GF6200. Łatwo przerobisz go na 6600 i będziesz miał sporą wydajność. Są
dostępne wersje z SilentPipe (bez wiatraczka)

---
pozdrawiam
Marcin