Kamera z ethernetem

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 19:40:40 MET DST

Nie jestem do końca pewien, na którą grupę wysłać, więc wysyłam tu i tu.

Szukam kamery internetowej z ethernetem - tak żeby przez sieć ściągać z
niej przynajmniej JPGi. Kamera ma być przewodowa. Ma działać jako dostępny
w sieci webcam. Ważne parametry to:
 - duża rozdzielczość, żeby było widać szczegóły - w sieci widziałem
   max. 640x480, co od biedy wystarczy.
 - zdolność do radzenia sobie z silnym światłem - w miejscu, w którym będzie
   zainstalowana będzie silne światło słoneczne, w nocy silne, bliskie
   światło latarni oraz dużo szyb i innych refleksyjnych powierzchi. Nie
   chciałbym żeby 3/4 zdjęcia to była biała plama (jak to często widać
   na różnych webcamach w sieci)

Znalazłem Planet ICA-100, Linksys WVC54G, D-Link DCS-900. Czy ktoś wie
coś więcej o nich?

W ostateczności mogłaby być kamera na USB, ale musiałaby być obsługiwana
przez Linuxa, no i musiałaby mieć naprawdę ekstra parametry, bo zastosowanie
kamery USB wymaga dodania do zestawu jakiegoś jednopłytkowego PC, co
oczywiście podnosi koszty.

P.