Odp: Problem Nagrywarka DVD + nForce2Ultra

Autor: Andrzej Makarewicz <glizdus_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 15:50:20 MET DST

Witam!.
Chyba nie wydaje mi się to przyczyną. Gdyby nVidia nie przewidywała używania
nForce2 Ultra z Win 98 SE to by nie napisali sterowników do tego systemu.
Nie pierwszy to raz (i na pewno nie ostatni) wtykam do zupełnie nowego
komputera Win98 i nie miałem z tym nigdy żadnych problemów.
Pierwszy raz za to "widzę z bliska" dwuwarstwową nagrywarkę DVD i w tym
temacie nie mam jeszcze absolutnie żadnych doświadczeń.
Dziękuję!.
A.M.