Minolta DI 2011 <-- kopiarko/drukarka, szukam instrukcji i sterownikow.

Autor: Anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 15:48:31 MET DST

Witam

W biurze jest wielka kopiarko/drukarka Minolta DI 2011, podłączyłem ja do
USB komputera na którym jest Windows XP, system wykrył podłączona drukarkę i
zainstalowałem sterowniki do XP z płyty która była z kopiarko/drukarka.
Po restarcie nie stety przy próbie drukowania pojawiał się komunikat o
błędach i cos o buforze.. zmieniłem mu aby drukarka drukowała po osadzeniu w
pamięci ostatniej strony ale to nie pomogło, kilkukrotnie przeinstalowywałem
sterowniki nawet te z Win 2000 ale to nic nie poprawiło.
Czy ktoś pomorze znaleźć mi jakąś instrukcje elektroniczna, sterowniki lub
po prostu wie jak obsługiwać ta drukarkę ? może trzeba ja z klawiatury
przełączyć w tryb drukowania z PC ???

Sprawa jest pilna bo chciałbym w najbliższym czasie ja usieciowić (podpiąć
ją do Switcha za pomocą jej sieciówki).
Dziękuje