Re: COM 1

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 10:57:22 MET DST

Dnia 2.4.2005, Maximus napisał(a):

> Witajcie, mam mały problemik nie moge dojsc do tego i dlatego pytanie tutaj,
> bo wiem ze sa madzejsi odemnie.
> dotychczas nie uzywałem nigdy wejscia COM 1 w moim kompie i kiedy je
> chciałem uzyc, podpinajac tuner sat wejscie nie działa, program wysyłajacy
> nowe oprorgamowanie nie widzi wyjscia COM 1 ( mam tylko jedno takie wyjscie
> na mojej płycie Soltex) nie pomaga w menagerze urzadzen odinstalowania i
> resetowanie kompa, jak rowneiz odnawianie sterownikow,komp jak nie widzie
> tego wyjscia tak nie widzi.......pomózcie napewno cos zle robie albo sam
> [...]

* Sprawdzić COMa w komputerze z innym urządzeniem - najprościej z myszką
serialową.
* Jaki to sat-tuner? Tunery, które w tej chwili "daje" jedna z będących na
naszym rynku platform cyfrowych, są pozbawione układów do komunikacji
szeregowej (już nie wspomnie, że są po chamsku wyrwane ;D).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559