COM 1

Autor: Maximus <maximus36_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 23:23:35 MET DST

Witajcie, mam mały problemik nie moge dojsc do tego i dlatego pytanie tutaj,
bo wiem ze sa madzejsi odemnie.
dotychczas nie uzywałem nigdy wejscia COM 1 w moim kompie i kiedy je
chciałem uzyc, podpinajac tuner sat wejscie nie działa, program wysyłajacy
nowe oprorgamowanie nie widzi wyjscia COM 1 ( mam tylko jedno takie wyjscie
na mojej płycie Soltex) nie pomaga w menagerze urzadzen odinstalowania i
resetowanie kompa, jak rowneiz odnawianie sterownikow,komp jak nie widzie
tego wyjscia tak nie widzi.......pomózcie napewno cos zle robie albo sam
jestem ciemny.:)

--
Krystian
" Życie jest bardzo proste - tylko ludzie uparcie je komplikują.