Re: Celeron czy Athlon?

Autor: Maciej \ <yaq_at__to_wywalic_world.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 16:45:41 MET DST

Fugg wrote:
> generalna zasada jest taka :
> INTEL - dla profesjonalisów, stabilny ale jednak drogi

Heh - to ide sobie wydrukowac (na profesjonalnej drukarce) identyfikator
(profesjonalny), zeby mogli mnie (profesjonaliste) na ulicy rozpoznac :D

> AMD to sprzęt tańszy, wersja dla ubogich (dla plebsu) z definicji
> niestabilny

Skoro tak jest to Linux musi byc systemem operacyjnym stworzonym dla krajow
trzeciego swiata... Ba, jest niestabilny z definicji!

> ja pracuje w firmie, gdzie jest dużo komputerów, także i serwerów
> ale AMD tam nie widziałem ...

Strach sie pytac co to za firma - albo masz tylko maila w icp ale laczysz
sie z neo albo jestes nie lojalny;)

--
  _ _ ___ ___  |  Maciej "yaq"