Re: Celeron czy Athlon?

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 02:14:34 MET DST

Fugg kiedys napisal:

> generalna zasada jest taka :
> INTEL - dla profesjonalisów, stabilny ale jednak drogi
> AMD to sprzęt tańszy, wersja dla ubogich (dla plebsu) z definicji
> niestabilny

Po pierwsze stereotyp.
Po drugie widzialem w zyciu wiele kompow z intelami i amd i z przykroscia
musze stwierdzic, ze wg twojej definicji sprzet profesjonalny czesciej
zawodzil niz amatorski. W zasadzie to od k7 to widzialem tylko jednego
athlona, ktory nie dzialal poprawnie, bo wlasciciel dal za duze napiecie
raz

> na tym forum znajdziesz duzo postów wychwalających AMD
> bierze sie to z tego, iż wielu użytkowników jednak liczy
> się z groszem i kupuje tańszy sprzęt ...

Ja nie przy wyborze sprzetu dla siebie nie kierowalem sie kosztami ani marka
tylko tetsami prownojacymi intela i amd wiec nie pisz takich glupot

> a jesli go już ma, to oczywiście wychwala pod niebiosa
> bo jakże by inaczej :)
> to takie już typowo polskie jest ...

Takie stereotypowanie, ze jak cos sie nazywa intel, to od razu musi byc
niezastapione jest juz nawet nie polskie tylko nie bede juz tego nazywal po
imieniu.

> ja pracuje w firmie, gdzie jest dużo komputerów, także i serwerów
> ale AMD tam nie widziałem ...

i pewnie super wydajne serwery na super szybkich celeronach?

A swoja droga jak mowimy juz oserwerach. Wiesz dlaczego na zachodzie
opterony robia kariere? Bo oferuja to samo co itanium ale za mniejsze
pieniadze. Oczywiscie ludzie sobie je tam chwala. I powiesz teraz, ze
europa mysli typowo po polsku?