Re: COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 15:47:09 MET DST

Zakupilem - wersje 400MHz za 50pln, na dodatek ktos zapomnial wyjac 32MB
RAM - oddam koledze ;-)

> [...]Brak restartowania się komputera po zaniku
> napięcia specjalnie mi nieprzeszkadza, bo mam UPS-a, niemniej widziałem
> kiedyś na grupie wsparcia technicznego Compaqa opis prostej przeróbki
> płyty głównej usuwającej tę wadę. Może się go jeszcze kiedyś dokopię.

Ja juz rozszyfrowalem problem bootowania lub nie po zaniku napiecia.

Na przelaczniku (DIP) pozycja S6 (tak jest napisane na naklejce na
spodniej czesci, zdejmowanej obudowy) odpowiada za boot lub nie po zaniku
napiecia.

Mam ustawione na boot-up i faktycznie - tylko co wetkne mu kabel
zasilajacy a ten startuje :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055