Re: COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 00:45:30 MET DST

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d2keve$h$1@inews.gazeta.pl...

> No i masz racje a widac ja pomylilem modele (tak to jest jak sie
sugeruje
> nazwami z aukcji ;-)
>
> Spojrz na ten:
>
> Zapewniam Cie ze jest malenki.

Właśnie chciałem napisać, że i ja o tym modelu myślałem ;-), czyli o
Deskpro EN. Jest rzczywiście niewielki, choć lekki to on też nie jest.
Ale to IMO świadczy tylko na korzyść jego konstrukcji i zasilacza. Mam
też drugiego Compaqa, tego większego, EP, ale on jest już wielkości
normalnego desktopu, ma normalne CD (zamiast notebookowego) i oczywiście
kilka kieszeni na dyski (EN ma tylko jedno miejsce na napęd).

Wracając do Twojego pytania o wentylator - nie bawiłem się w jego
spowalnianie, bo mi to nie było do niczego potrzebne. Komputerek ten
stoi metr ode mnie, ma dwa napędy Samsunga 80 GB (BIOS widzi tylko 32
GB, ale Linux już całość), 384 MB RAM-u, robi ogólnie za serwer plików i
poczty i jest niemal niesłyszalny. Temperatura radiatora procesora na
dotyk jest średnio-niska. Brak restartowania się komputera po zaniku
napięcia specjalnie mi nieprzeszkadza, bo mam UPS-a, niemniej widziałem
kiedyś na grupie wsparcia technicznego Compaqa opis prostej przeróbki
płyty głównej usuwającej tę wadę. Może się go jeszcze kiedyś dokopię.

Jedna uwaga - ja zrezygnowałem z X-Windows. X-y znacznie by spowolniły
ten i tak niezbyt szybki komputer.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/