Re: PIII - czy cos sie z tego jeszcze wyciagnie?

Autor: the.one <the.one_at_gazeta.xx>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 11:50:53 MET DST

Użytkownik "pepe" <paulinka.p.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d2ba0j$7ih$1@inews.gazeta.pl...
> to ile pamieci powinnam sobie kupic? moge 512 czy to za duzo jak na moj zestaw
> / plyte gl?
> czy nowy dysk faktycznie wyraznie przyspieszy prace kompa?

Ja mam 256MB i Cel300@450 i mi starcza, chodzi wszystko jak trzeba (nie gram),
tylko czasami filmy sie tna ale malo. Ale jesli chcesz wsadzic 512 to obys nie
miala takiego problemu jak jak - stary zasilacz odmowil wspolpracy jak wsadzilem
tyle RAMu... Dysk mam z 5400obr i nie widze roznicy jak probowalem pracowac na
takim z 7200obr.

the.one

--
Forum Legionowo