Re: nForce2 Ultra 400 i KT880 kontra SATA

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 11:18:24 MET DST

Użytkownik "Wojweg 0 @poczta.onet.pl>" <"wojweg<wyrzuc> napisał w wiadomości
news:1deq9rrwop7ql$.1dhaegdb33seh.dlg@40tude.net...

> Różnica napewno jest. Przede wszystkim dysk nie zapycha pasma PCI oraz nie
> obciąża tak procesora przy dostępie do danych. Ale nie chce mi się jakoś
> uwierzyć że aż tak bardzo daje się to odczuć.

No właśnie. Muszę być tego pewny, bo nie wiem czy zmieniać płytę. fakt, że
jest tańsza ale jeśli nie przyniesie to efektu to zostanę z kiepską
dźwiękówką Realteca. Na przesiadkę na nForce4 narazie nie mam kasy bo to się
równa z zakupem płyty (MSI K8N SLI), procka (Athlon64) i grafiki PCI-X.

---
pozdrawiam
Marcin