Temperatura FXa 5700

Autor: Marek Tomczyk <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 01:22:28 MET DST

Witam

Zauważyłem, że wentylator na moim winfascie A360TDH (FX5700) sam z
siebie zwolnił, więc temperatura "w stanie spoczynku" wzrosła z 32 do 40
stopni. Nie gram dużo, a nawet mi to odpowiada bo komp jest teraz
praktycznie niesłyszalny. Jednak czasem lubie zagrać w jakiegoś kłeja
czy unreala. I teraz pytanie: jaka jest maksymalna dozwolona temperatura
dla FX5700? Czy od razu inwestować w nowe chłodzenie? (I tak chciałem
tego wyjca zmienić na coś pasywnego, ale skoro sam sie wyciszył to może
nie trzeba?).

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk