Re: COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 17:41:24 MET DST

Użytkownik "Kamcha" <kamcha@NOSPAMaster.pl> napisał w wiadomości
news:424d67bf$0$1414$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
> wybrac wersje z 350 czy 400MHz zegarem?
>
> Oba Clamath'y z 512kB cache'u - moje obiekcje dotycza tylko jednej
rzeczy:
> ilosci wydzielanego ciepla.
>
> Ma on robic za server (php, mysql, http, ftp i inne) i router
prawdopodobnie
> na Freesco i byc moze bede chcial troche spowolnic obroty wiatraka,
ktory
> chlodzi zasilacz i procesor.
> Chcialbym wiedziec czy roznica tych 50MHz nie okaze sie graniczna -
> iz przy 350MHz bede mogl spowolnic wiatrak, a przy 400MHz komputer

Ale po co go spowalniać? On i tak jest prawie niesłyszalny.

> Sa jakies inne za i przeciw w kupowaniu wersji z 350 i 400MHz zegarem?

Nie zauważysz różnicy.

> Ostatnio duzo jest tych komputerow na gieldach i na allegro wiec mam
> nadzieje, ze ktos mi pomoze :-)
>
> Ew. wrazenia z uzytkowania tez beda mile widziane, choc przyznam ze
> na razie slyszalem same pochwaly.

Dokładam się do nich. Stabilna, cicha maszyna, do której można wrzucić
dyski do 120 GB (drugi to już na przerobionej tasiemce, ale można).
Jedyny zauważony problem to brak autorestartu po zaniku napięcia. Kiedyś
widziałem opis, co zmodyfikować na płycie głównej żeby to uruchomić, ale
gdzieś linka zgubiłem. Może ktoś pamięta...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/