COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?

Autor: Kamcha <kamcha_at_NOSPAMaster.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 17:23:50 MET DST

Witam.

Chce kupic taki wlasnie komputer - a pytanie mam nastepujace:
wybrac wersje z 350 czy 400MHz zegarem?

Oba Clamath'y z 512kB cache'u - moje obiekcje dotycza tylko jednej rzeczy:
ilosci wydzielanego ciepla.

Ma on robic za server (php, mysql, http, ftp i inne) i router prawdopodobnie
na Freesco i byc moze bede chcial troche spowolnic obroty wiatraka, ktory
chlodzi zasilacz i procesor.
Chcialbym wiedziec czy roznica tych 50MHz nie okaze sie graniczna - iz przy
350MHz bede mogl spowolnic wiatrak, a przy 400MHz komputer bedzie sie juz
wieszal/resetowal.

Sa jakies inne za i przeciw w kupowaniu wersji z 350 i 400MHz zegarem?

Ostatnio duzo jest tych komputerow na gieldach i na allegro wiec mam
nadzieje, ze ktos mi pomoze :-)

Ew. wrazenia z uzytkowania tez beda mile widziane, choc przyznam ze na razie
slyszalem same pochwaly.

Zdrowka i TIA

--
Adam 'Adak' Kępiński